Parochie Peerke Donders, Tilburg
Parochie Peerke Donders uit Tilburg op Instagram Parochie Peerke Donders uit Tilburg op Facebppl

Klachtencommissie

Mijn naam is Peter Wouters, getrouwd met Francien. Ik ben geboren in Reusel op 13 mei 1943 en we wonen in Berkel-Enschot. We hebben 3 kinderen met partners en bijna 3 kleinkinderen. Ik heb theologie gestudeerd in Haaren en Tilburg. De laatste 27 jaar, vóór mijn pensioen in 2005, was ik pastor/geestelijk verzorger van Prisma gehandicaptenzorg Noord Brabant, waar ik ook 7 jaar de functie van vertrouwenspersoon vervulde.

Mijn naam is Lieke Boon. Moeder van drie: twee meiden en een jongen. Ik ben werkzaamin het onderwijs. Bij een mooie hogeschool in Eindhoven houd ik me bezig met de bedrijfsvoering. Sinds de communie van de oudste (die inmiddels 12 jaar is) ben ik actief in de werkgroep voor de eerste communie. En vanaf heden ben ik lid van de klachtencommissie namens de toren van Frater Andreas.Natuurlijk hoop ik dat klachten voorkomen kunnen worden door met elkaar het gesprek aan te blijven gaan. Maar waar dat niet meer kan, bieden we als commissie een luisterend oor en willen we partijen verder helpen door het behandelen van de klacht.

Mijn naam is Joop van Zijl. Ik ben getrouwd met Marijke en vader van drie inmiddels volwassen kinderen. Geboren en getogen in ’t Zand, maar inmiddels woonachtig aan de rand van het Wandelbos. In het dagelijks leven help ik als advocaat (werkzaam op mijn eigen kantoor aan de Korvelseweg) werkgevers bij problemen op het gebied van het arbeidsrecht en de sociale verzekeringen. Binnen de parochie Peerke Donders ben ik onafhankelijk lid van de klachtencommissie, die klachten behandelt van vrijwilligers die binnen de parochie werkzaam zijn. En nu maar hopen dat er geen klachten komen….

Mijn naam is Hub Zacht en ik ben geboren en opgegroeid in de toenmalige parochie Groeseind, kerkelijk actief geweest als misdienaar en later als acolyth/lector. Door kerksluitingen van het Groeseind en later de Hoefstraat in de Petrus Donders kerk terecht gekomen, nog steeds acolyth. Ben gehuwd en woon in Baarschot (Diessen), gelukkige vader van 2 volwassen dochters, opgeleid als levensmiddelentechnoloog en al meer dan 40 jaar als zodanig werkzaam. Als hobby heb ik, na mijn gezin, buiten werken, onze hond, onze paarden en overige huisdieren en sportief bezig zijn met hardlopen, zwemmen en fietsen/wandelen. Ervaring als vrijwilliger is vooral 10 jaar lid/voorzitter van het schoolbestuur in Loon op Zand.

De klachtencommissie is bereikbaar via de mail: klachtencommissie@parochiepeerkedonders.nl

Hier vindt u snel de gedragscode