Parochie Peerke Donders, Tilburg
Parochie Peerke Donders uit Tilburg op Instagram Parochie Peerke Donders uit Tilburg op Facebppl

Vergadering van de Parochie: thema 'Gastvrijheid'.

Op donderdag 30 mei aanstaande houden we weer een vergadering van de parochie.
Het thema van deze vergadering is ‘Gastvrijheid’. We willen graag een gastvrije parochie zijn voor allen die al bij onze parochie horen, maar ook voor hen die nog geen parochiaan zijn.
Om het thema in te leiden vertelt José Kruijssen over de Inlooplunch, één van de voorbeelden van gastvrijheid in onze parochie. Daarna gaan we in gesprek over dit thema om uit te vinden wat er al goed gaat en waar we onze gastvrijheid nog kunnen verbeteren. Daarnaast zal er aan het begin van de avond ook aandacht zijn voor actualiteiten en mededelingen vanuit het bestuur. We nodigen u van harte uit om mee te denken over dit onderwerp.
U kunt u aanmelden via info@parochiepeerkedonders.nl of telefonisch via 013 – 2070127.
(Dan weten wij hoeveel koffie/thee -en hoeveel stoelen- we moeten klaar zetten.)
Wat: Vergadering van de Parochie.
Waar: Lucaskerk, Lage Witsiebaan 91.
Tijd: 19.30 – 21.00 uur.