Parochie Peerke Donders, Tilburg Parochie Peerke Donders, Tilburg
Parochie Peerke Donders uit Tilburg op Twitter Parochie Peerke Donders uit Tilburg op Facebppl

Brand een kaarsje

• Anja Visker

Voor mijn vader die op 16 januari is overleden.
  • willvangrinsven

Mijn zus Ria Blom ,om kracht en genezing 1
  • RMMW

Waarom helpt U me niet lieve God als U bestaat?
    Al meer dan 40 jaar ben ik totaal vereenzaamd, ik woon nu sinds meer dan 2 jaar in een vochtig niet onderhouden krot van de woningstichting NWF vol met zilvervissen en ander ongedierte, een stal is schoner, dit is zo erg en niet leefbaar, ik ben liever dood! En U helpt me niet zodat ik uit dit krot weg kan verhuizen naar een schoon huurhuis. U helpt me niet dat mijn verschrikkelijke eenzaamheid ophoudt en goede mensen in mijn leven komen. Waarom niet, waarom heb ik al 65 jaar alleen maar dit zinloze verdrietige eenzame rotbestaan - laat me dan eindelijk sterven aub. Ik ben genoeg gestraft lieve God, 65 jaar is genoeg pijn vindt U niet. AMEN.
  • Erik

Voor alle onnozele kinderen
    En ons moeder, 30 okt 2022 overleden.
  • Fam. Flipsen

Voor onze moeder,oma en omi die 13 december is overleden
  • Dory Grant

Voor mijn lieve mama die 13 december overleden is.
  • Riel van Jan

Voor mijn overleden vrouw José morgen 19 december zouden wij 50 jaar getrouwd zijn ,
  • Katrien

Voor alle mensen die getroffen zijn door oorlogsgeweld. Dat zij steun mogen voelen. Voor alle mensen die oorlog voeren, dat ze tot inkeer komen.
  • magda

Dat de oorlog in de Gaza strook terstond stopt en de palesteinen en Israëlïërs in Vrede naast elkaar gaan leven, Wij zijn tenslotte allemaal kinderen van God en ontstaan uit Adam en Eva, onze voorouders. Dus Vrede op Aarde voor iedereen op Onze Aardbol. Wij zijn allemaal gelijk!
  • magda

Dat de aanstaande nieuwe Nederlandse regering niet rechts zal worden en dat de linkse partijen evt. met D66 samen zullen gaan regeren en on land weer menselijk gaan maken, zodat het voor iedereen fijn is om in Nederland te wonen, te leven en te werken in saamhorigheid. Hier verlang ik naar en bid ook hier iedere dag voor. Vrede op Aarde, amen