Parochie Peerke Donders, Tilburg Parochie Peerke Donders, Tilburg

• Henk

Voor vrede
  • magda

Dat Poetin de eenzijdige oorlog nu terstond stopt en niet pas als de Oekraïne totaal vernield is en dan pas weggaat met zijn leger. Dit heeft hij in Syrïe ook gedaan.
    Daar is alles nog steeds niet opgebouwd.
  • magda

Dat Poetin de mensen als mensen behandeld en respect heeft voor de mannen en vrouwen die in een russische gevangenis zijn opgesloten vanwege politiek commentaar of misdaad. Dat deze mensen niet gemarteld worden en normaal te eten en te drinken krijgen.
  • Magda

Dat de coloscopie van mijn man weer goed gaat en dat de CT scan er weer goed is.
  • Magda

Om de oorlogen op te laten houden en de machthebbers tot inzicht te laten komen dat zij moeten stoppen hiermee
  • Benjamin Renique

Voor mijn katholieke peetvader, Rudolf Meijer, om ontferming en kracht op zijn ziektebed
  • Dory Grant

Voor mijn lieve moeder die 13 december overleden is en mijn zwager die 27 februari overleden is.
  • Linda Verhelst

Voor mijn lieve vader die op 6 februari overleden is
  • Anja Visker

Voor mijn vader die op 16 januari is overleden.
  • willvangrinsven

Mijn zus Ria Blom ,om kracht en genezing 1